TRAVA by żyło się lepiej
z serii głupich pytań joaśki. co to za horch nam groził? nie ma takiego gracza, ale pewnie wiecie kto mógł być? jak to nie tajemnica, to proszę o odpowiedź
Ostatnio edytowany przez joaśka (2009-01-06 19:47:52)
Offline
Gość
proponuję żeby Marcin i Hubert się tym zajęli, bo są najlepsi w tych działaniach.
Szczerze, o jakim podziale mówicie? terytorialnym? to wprowadzi tylko zamieszanie, które i tak jest niesamowicie ogromne w tym momencie... Podzielcie ludzi na graczy off i deff, zróbcie kilka grup off i należące do nich grupy deff(w tym przypadku terytorialnie). Offowym graczom zakażcie szkolić deffowe jednostki a deffowym pozwólcie robić tylko deff a off malutki tylko do ataków katast!
Przetłumaczcie ludziom prostą zasadę, albo off albo deff, bo jeszcze nikt nie był wystarczająco dobry w tych dwóch sprawach jednocześnie!! Spójrzcie na TT jest kilku (dosłownie kilku) graczy off, kilku graczy deff i reszta to po prostu nieudana próba połączenia off i deff czyli tak zwane 2 w 1. Świetnie sprawdza się w szamponach ale nie w travianie... Mam na myśli graczy z 4k pretków i 4k centków, 4k oszczepów i 4k toporów - w tym momencie taki off nie przebije się przez najmniejszy deff, nie wpominając już o ulepszeniach w kuźni czy zbrojowni... na które ludzie wydają(bądź wcale nie) niepotrzebnie surkę.
(dla głupiego prostego przykładu czy nie lepiej byłoby dla Was, żeby jeden z tych graczy miał 8k pretków a drugi 8k toporków??? przy akcjach deff liczycie tylko na jednego gracza plus siterzy, tak samo przy akcjach off - jeden gracz plus tak zwana siatka sitterów - oczywiście po haśle...)
Jesteście Elitą tego sojuszu więc nie pozwalajcie popełniać takich błędów, macie poparcie i szacunek graczy, więc czas najwyższy wziąć się za tą sprawę poważnie, bo siedzenie cicho przyzwala tworzyć graczom Travy być po prostu czymś co dobrze wygląda w rankingu ale jest kompletnie bezużyteczne. Czekam na opinie!
Offline
Gość
No dobra Szeryfie - czuję się, qrva, pojechany. I słusznie !! Koniec tej opierdalanki. Teraz "na plasterki!!"
Michał-pierwotne założenie było takie-jedna osada off,najlepiej crop (ideał to 15 crop)-reszta osad to wspomagacze surowcowe plus deff tam szkolony...ilość defa na osadę,wcale nie musi być oszałamiająca (defa i to zbiera się w jedno miejsce)...
Dlaczego tak-ano dlatego iż nie każdy chce grać def-większość na hura..będzie opowiadać się za offem..niestety.Po za tym już wcześniej wysyłałam masy na temat bezcelowości i bezsensowności tworzenia jednostek mieszanych w jednej osadzie.
Offline
Zara napisał:
Michał-pierwotne założenie było takie-jedna osada off,najlepiej crop (ideał to 15 crop)-reszta osad to wspomagacze surowcowe plus deff tam szkolony...
kto to wymyślił nie ważne jeśli ma mieć to ręce i nogi to w jednej osadzie off a reszta wspomagająca surowcowo i pełne ulepszenia jednostek deff w kuźni i oczywiście koszary i stajnia na 20 lvl ale pod żadnym pozorem szkolenia w nich deffa, tylko jeśli sytuacja to wymusi...
Zara napisał:
Dlaczego tak-ano dlatego iż nie każdy chce grać def-większość na hura..będzie opowiadać się za offem..niestety.Po za tym już wcześniej wysyłałam masy na temat bezcelowości i bezsensowności tworzenia jednostek mieszanych w jednej osadzie.
Trzeba uświadomić graczom, że konto off wymaga ogromnego czasu i doglądania przez 24h/dobę, poza tym trzeba mieć pojęcie o wysyłaniu ataków, serii ataków i mocnego eko, co najmniej kilku cropów i monet na nagłe przypadki, czy uzupełnianie zboża, więc już 70% wszystkich kandydatów odpada, przyjmując normę co najmniej 10k offa i 400-500 katast odpada następne 15% więc problem załatwiony. Trzeba również uświadomić graczom, że jest to klasyk i że tutaj wygrywa deff, sojuszniczy deff i to od nich zależy wpólna siła.
Jeśli dacie mi te pozostałe 15% graczy zajmę się nimi osobiście i zrobię z nich graczy offowych, ale sami znacie się lepiej, aktywność, możliwości i pojęcie o grze... Wiem, że wymagam dużego przewrotu w sojuszu ale dajcie mi znać czy Wam na tym zależy czy nie czy dalej będą tylko ciepłe kluchy i jakieś fochy od czasu do czasu
Offline
Z opóźnieniem ale również się wypowiem
Po takich fachowcach ciężko już coś mądrego powiedzieć, ale... no właśnie wizja Michał jest naprawdę bardzo dobra Ameryki nie odkryłem- lepsi już jej przyklasnęli tylko jest jeden szkopuł gracze są jacy są- po prostu nie każdy zagłębia tajnik Traviana, większość zadowala się faktem stawiania nowych wiosek, grabienia sąsiadów, poznania kilku ciekawych ludzi w sojuszu...
Ja się zgadzam z koncepcją Michała podziału gracza według tego klucza (choć z klucza terytorialnego się nie wycofuje), ale trzeba mieć z kim przeprowadzić tą reformę.
Oczywiście można tylko tą bardziej kumatą cześć podzielić... wtedy nie widzę przeszkód.
Offline
owieczka napisał:
tylko jest jeden szkopuł gracze są jacy są- po prostu nie każdy zagłębia tajnik Traviana, większość zadowala się faktem stawiania nowych wiosek, grabienia sąsiadów, poznania kilku ciekawych ludzi w sojuszu...
i to są tak zwane ciepłe kluchy ale dlaczego ich nie nakierować? wszystko jest tak poukładane, że już nie ma czego grabić a jak jest to zyski nie są adekwatne
owieczka napisał:
Oczywiście można tylko tą bardziej kumatą cześć podzielić... wtedy nie widzę przeszkód.
a ja naprawdę widzę, co nam przyjdzie z okiełznania kilku/nastu graczy? jak coś robić to po całości, odgórnie.
Jutro napiszę jakiś mass i zobaczymy co z tego wyjdzie
Offline