TRAVA by żyło się lepiej
witam wszystkich serdecznie!! po ostatnich moich konwersacjach z bambusem doszedłem do oczywistego wniosku, ze kto pyta nie błądzi.. a więc oto moje pytanie
ilu potrzebuje konsuli aby skutecznie przejąć osadę załóżmy dwa razy mniejszą.. dwóch, trzech, niewiem wiec pytam
oraz.. czy konsule niczym osadnicy po podbiciu osady znikaja czy przeciwnie nadal pozostaja w dyspozycji gracza.. za wszystkie odpowiedzi z góry wielkie dzieki
pozdrawiam bax1980
Ostatnio edytowany przez bax1980 (2009-01-26 21:37:37)
Offline
Ok to ja się wypowiem każdy konsul zbija po 22,5 poparcia wiec potrzebujesz ich niezależnie od popa 5 (bądz 5x wjazd robisz) a po przejęciu znika i wojsko zatrzymuje się jako posiłki w osdzie przejętej dlatego ostatnie konsula puszcza się zazwyczaj w obstawie deffa żeby go potem nie było potrzeby podsyłać i 2x drogi robić .
a i miałem dodać że jeśli gracz którego osadę przejmujesz jest 2x mniejszy od ciebie każdy budynek spada o 1 poziom ,od 2x mniej popa w górę w każdym innym przypadku nic nie spada ,i nie da się przejąć stolicy żebyś takiej gafy nie sieknoł
Ostatnio edytowany przez Borsuk (2009-01-26 21:51:33)
Offline
dodałbym jeszcze pytanie czy konsul/wódz różnią się skutecznoscia przemawiania w zależności od nacji?
i kolejne pytanie i zarazem rozjaśnienie mojej sytuacji.. czy bardziej opłaca się podciagnać akademie na 20 lvl z 16 lvl i tworzenie konsula czy lepiej pojsć z 10 lvl rezydencją na 20 lvl i robić osadników.. ja szczerze myśle że gotowa produkcja jaka czekała by na mnie w zdobytej osadzie gwarantuje szybszy zwrot inwestycji.. myśle o stworzeniu sobie zaplecza surowców..
Offline
barbarella13107, jego druga wiocha, nasz były gracz.. pasuje mi jak ulał.. proszę o wszelką pomoc i rady.. prosze tez nie katasowac złoży surowców
oczywiscie jesli istnieja jakies inne postanowienia wobec tego gracza i jego wiosek to prosze sygnalizowac..
Ostatnio edytowany przez bax1980 (2009-01-26 23:47:02)
Offline
.
bax1980 tylko pamiętaj wcześniej trzeba zburzyć rezydencję bo możesz i stu gadaczy puścić a i tak ci jej nie przejmą
Offline
Borsuk napisał:
Ok to ja się wypowiem każdy konsul zbija po 22,5 poparcia wiec potrzebujesz ich niezależnie od popa 5 (bądz 5x wjazd robisz) a po przejęciu znika i wojsko zatrzymuje się jako posiłki w osdzie przejętej dlatego ostatnie konsula puszcza się zazwyczaj w obstawie deffa żeby go potem nie było potrzeby podsyłać i 2x drogi robić .
[...]
Skąd wziąłeś te 22,5% ?
Jak przejmowałem wioski na innych serwerach z tego co pamiętam to z każdej wioski skąd leciał mi gaduła lub dwóch o inny procent zbijali mi poparcie. Czasami w grę wchodziła chyba różnica popa bo bywały że potrzebne było 6 wjazdów choć zazwyczaj wystarcza 5. Wiochy zawsze opłaca się chyba przejmować bo wyciągnięcie paru leveli akademii + surka na konsula zawsze się zwraca (czas).
No i wiadomo że do podbicia osady potrzebujesz odpowiednią ilość punkltów kultury. Akademię można zburzyć ale niepochopnie bo daje dużo punktów kultury
Offline
Polecam poczytać:
http://pdt-clan.info/wordpress/?page_id=71
Offline